perjantai 23. kesäkuuta 2017

Pinterestin syytä!

Minä olen järkevä ihminen. Minä teen vain järkeviä käsitöitä. Minä neulon villasukkia, koska ne ovat tarpeellisia. Minä neulon myös puseroita, koska Suomen säässä tarvitaan lämmintä ylle. Juhannuksenakin.

Mutta sitten on Pinterest. Sieltä tunkee silmille kaikkia turhaa. Ja erityisen ihanaa. Näitä päivänvarjojakin piti tehdä vain yksi, sille Nallelle, mutta onneksi ilmaantui ihmisiä, jotka huomasivat tarvitsevansa ennen kaikkea pitsivarjoa. Ja niin minä klikkailin taas Pinterestistä esiin toinen toistaan kauniimpia pitsiunelmia. 



Nämäkin on virkattu 6-säikeisestä kalalangasta, 1,50 koukulla. Langankulutus näissä yhteensä on 217 grammaa.



Nyt lopetan näiden virkkaamisen, teen jotain järkevämpää. Niin paitsi ehkä sen yhden vielä, jota vähän kyseltiin... :) 

Hyvää Juhannusta, valon ja keskikesän juhlaa teille kaikille! 

22 kommenttia:

  1. Siis juuri tälläistähän Kaikki naiset tarvitsee. Kuinka olisikaan ihanaa kulkea puiston käytävää aurinkoisena päivänä ilman, että tarvitsisi pelä auringon vahingoittavan herkkää ihoamme.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta! Ihan järkihommaahan tämä siis onkin. :)

      Poista
  2. Siis juuri tälläistähän Kaikki naiset tarvitsee. Kuinka olisikaan ihanaa kulkea puiston käytävää aurinkoisena päivänä ilman, että tarvitsisi pelä auringon vahingoittavan herkkää ihoamme.

    VastaaPoista
  3. Ihanat! Mä en ollut ennen tätä tiennyt tarvitsevani tällaista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aina ei tiedä tarvitsevansa, ennen kun näkee. :)

      Poista
  4. Kauniita turhuuksia :) Vaihtelu virkistää.

    VastaaPoista
  5. Kesäloma alkaa kuukauden kuluttua, silloin voisin tarvita juurikin tuollaista ihanaa pitsivarjoa. Ihanan kamala paikka tuo pinterest ; )

    VastaaPoista