keskiviikko 18. helmikuuta 2015

Kesän muistot lumella

JyJu nro 7 on valmistunut. Pirjo Iivosen suunnittelemat Kesän muisto -sukat, joihin ohjeen ja langat sain KyJy-14 -arvonnassa. Mielenkiintoinen malli neuloa, ihan uusia kikkoja kokeiltavaksi kuvion kanssa.


Lanka minulle uusi tuttavuus, josta pidin kovasti. Väri tosi kaunis, farkku tulee mieleen, niin kun kuuluukin.

                           

Hauska tuo kuvio, aivan kuin pieniä lehtiä köynnöksessä.


Ristiinvahvistettu kantapää. Ohjeesta poiketen tein vahvistuksen myös kantapään alle, ohjeessa se oli vain kantalapussa. Jos ymmärsin oikein. :)


Ja valmiina! Ihan mahdottoman kauniit sukat. Tuhannet kiitokset Pirjolle mallista ja langasta. Ohjetta en voi tähän linkittää, koska en tiedä miten Pirjo on sen kanssa suunnitellut toimia. Mutta sen tiedän, että jos joskus näen Pirjo Iivosen sukkamallikirjan, ostan varmasti! :)

Langankulutuksen laitan myöhemmin. Olen taas eri paikassa kuin vaaka, enkä ole kaupan hedelmäosastollekaan just menossa. ;)

Langankulutus 76 grammaa. 

6 kommenttia:

  1. Kauniit sukat ♥ mä joudun varmaan matkiin sua tämän hetkisen työni kanssa. Mä epäilen, ettei sitä keittiövaa'alla saa punnattua =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä ihmettä sinulla on menossa/tulossa? Ei saa keittiövaa'alla punnittua? Pidät meitä taas jännityksessä. :D

      Poista
  2. Oi mitkä sukat. malli ja väri sopivat hyvin yhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä. Olin niin onnessani kun ohjeen ja langat voitin. :)

      Poista
  3. Ompa tosi kauniit sukat! Ja ihan kevään muoti värissäkin vielä. :) Tai itse olen tänä vuonna tulleiden neulelehtien perusteella kiinnittänyt huomiota siihen, että denim värejä käytetään paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, tosi kaunis malli. Minulta mennyt nuo muotivärien seuraamiset ohi, mutta Pirjon ansiosta olen nyt sitten joltain osin muodissa mukana. :)

      Poista