lauantai 13. syyskuuta 2014

Huivihuumaa

Olin tiistaina aivan ihanassa tapahtumassa. Lentävä Lapanen  järjesti yhden illan Huivihuumaa-kurssin. En voi kuvitella mitään parempaa, kuin istua samanhenkisessä seurassa, viihtyisässä paikassa, kahvikupposen ääressä opettelemassa uutta käsityötä. Tai ainakaan käsityöpuolella. :)

 
Aloitin huivin nimeltä Aranami, mikäli muistan nimen oikein. Malli on hyvin simppeli, josta huolimatta tein taas neulo-ja-purkaa -tyylillä. Joskus se ei vaan keskustelu ja neulominen suju samaan aikaan.
 
 
Kotona jatkoin harjoitusta. Värit tässä kuvassa eivät täsmää lainkaan, yläkuvassa paremmin. 
 
 
Samana päivänä sain postissa tilaamani pienet turhuudet, Made with love -merkit. Näitä nyt sitten ompelen kaikkiin, tai lähes kaikkiin valmistuviin töihini. 
 
 
Viimeinen kuva mökiltä. Sinne oli ilmestynyt minulle uusi käsityötuoli ja rahi. Yhden illan käytöllä sanoisin että hyvin mukava. 

6 kommenttia:

  1. Mä olen nähnyt kuvia tuosta huivista jossain. Näyttää todella hankalalta, mutta ehkä sitä voisi kokeilla jos kerran helppo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sinun taidoillesi tuo on luokkaa superhelppo. Aina oikein ja kavennuksia, siinä se. Kokeile ihmeessä. :)

      Poista
  2. Ensinnäkin tuollainen tapahtuma voisi olla kyllä myös juuri mun juttu! =) Toisekseen tosi kaunis huivinalku, mikä ei kylläkään näytä yhtään simppeliltä! Ja kolmannekseen tuosta käsityönurkkauksestasi olen kyllä kateellinen! Aivan ihanan näköinen!!! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sellaiset työt ovatkin parhaita, mitkä eivät näytä simppeleiltä, vaikka sitä ovatkin. :) Käsityönurkka on ihana, istun tässä nytkin. Ja koska tuoli on valkoinen, eivät lapset saa tulla metriä lähemmäs. :D No ei vaan, jos noin olisi niin varmasti heti huomenna kaataisin itse tässä kahvit syliin.

      Poista
  3. Ei kyllä uskois, että toi huivi malli on helppo. Näyttää haastavalta, mielenkiinnolla odotan valmistumista..

    VastaaPoista