keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Tuliaisina Usvaa

Mieheni ei vietä lankalaihista, ja jotta minun varastoni hupenisivat, on minun tehtävä kaksin verroin töitä. Lauantaina pyysin kaupasta jotain tuliaisia, omana ajatuksena joko pussi pähkinäsekoitusta tai jokin kahviherkku. Sain kaksi kerää Novitan Usvaa. Toki täytyy myöntää että tuliainen oli parempi kuin nuo minun ajattelemani. Paljon parempi. En ole ennen Usvasta mitään tehnyt, joten nyt pyydänkin ehdotuksia langalle. Mietin josko siitä saisi jotain huovutettua, koska on tuollaista löyhäkierteistä. Miten on? Nyt kuitenkin on puikoilla jotain ihan MUUta, siitä lisää toisella kertaa. :)

 
Langanlisäys 191g.

6 kommenttia:

  1. Minä tein pipon ja töppöset kokoa vauva joskin tuosta määrästä tulisi useammatkin :) Huiveihin sopii kans ku on niin pehmoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minua houkuttaisi kokeilla jonkinlaisia töppösiä, mutta tuo huopuminen ajatteluttaa. Tai sitten teen tuosta itselleni lapaset. :)

      Poista
  2. Joku huivi olisi ihana tuosta langasta! Ja munkin pitää opettaa mies niin että "tuo jotain kivaa kaupasta" voi tarkoittaa että lankahyllyltä voi tuoda pari kivaa kerää lankaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huivi olisi kyllä kiva, mutta kun minä en niitä oikein osaa käyttää ja haluan tuosta jotain itselleni. Ja kyllä kannattaa miestä oikeille tuliaishyllyille opettaa. :D

      Poista
  3. Ihana tuliainen! =D En ole Usvasta vielä koskaan neulonut mitään. Jos päädyt huovuttamaan niin mielenkiinnolla odotan, miten onnistuu! Värit ovat nimittäin aika ihania, joten tuosta olisi kyllä ihana jotain huovutettavaa tehdä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri tuossa on tosi kaunis. Toivon löytäväni jonkun jolla olisi kokemusta Usvan huopumisesta. Laitan tänne tietenkin sitten kuvaa kun jotain tuosta saan aikaan. :)

      Poista